04.05.
Літературне читання. Підсумок за розділом «Людина починається з добра» Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/lyudina-pochinaetsya-z-dobra-290894.html.
Математика. Тема : "Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами.
(№1059- усно), №1060- виконати письмово , №1062 - розв'язати задачу. Д/з № 1065, 1066.
Основи здоров'я. Тема:"Звички і здоров'я. Формування звичок. Опрацювати с.151-153. Скласти перелік корисних та шкідливих звичок. Скласти план відмови від шкідливої звички грати в комп'ютерні ігри до пізнього вечора.
05.05.
Українська мова Тема:"Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів. Вправа 359( серед поданих слів знайдіть спільнокореневі(усно), із виділеними словами складіть і запишіть речення). Вправа360 ( прочитайте текст, випишіть виділені слова і розберіть їх за будовою). Пройдіть тест за посиланням https://docs.google.com/document/d/1UpXSOI4r9BPQxc7Jlz4wn96toQ3pyLAf/edit
Математика Тема:""Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел." №1067, 1068,1069- обчислити письмово. №1071 розв'язати задачу. Д/з № 1075
06.05.
Українська мова Тема:"Повторення вивченого про спільнокореневі слова. Складання розповіді за поданими словами". Вправа 361( прочитай текст, випиши прикметники разом з іменниками,з якими вони зв'язані. Допиши прпущені закінчення. Познач будову виділених прикметників. Використовуючи слова квітка, квітують, квіточка , квітник, розквіт - склади і запиши розповідь(4-5 речень).
Літературне читання Контрольна робота. Робота з літературним твором(письмово). "Як я став відмінником". Перегляньте файл, письмово дайте відповіді на запитання. https://docs.google.com/document/d/1vbTN1bYM04wzkmXAdsMgY6-NZsCI1hxqEiV9bDiAFlM/edit
Математика Тема:" Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниц"і. №1076(усно) №1077, 1078-письмово.
Природознавство Тема: "Якою є природа Кримських гір"?(Прочитати с.166-168). Перегляньте презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-4-klas-prirodoznavstvo-krimski-gori-ohorona-krimskih-gir-263789.htm . Дайте письмово відповіді на запитання 1.Де знаходяться Кримські гори?
2.Які вони за віком?
3.Як називають плоскі вершини гір?
4.Які особливості пір року на узбережжі?
5.Які заповідники створено в Криму?
07.05.
Математика Тема: "Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв'язування рівнянь". №1079, 1080,1081- виконати письмово. Д/з №1082.1083.
Природознавство Які природні заповідники є в Україні?(перегляньте презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-zapovidniki-ukra-ni-132481.html) . Опрацюйте матеріал підручника с.169- 171.
Літературне читання Майстер веселого цеху- Г.Бойко. (перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=oT32mU9GcDI ). Прочитайте вірші Г. Бойка і дайте письмово відповіді на запитання .Для цього перейдіть за посиланням https://docs.google.com/document/d/1C4ZlFQnEYk4xcLX5BPi1XoHOxCddF6n8G77J1mBuXG8/edit
08.05.
Українська мова Тема:"Повторення вивченого про частини мови". Впр.363(прочитай текст, усно дай відповіді на запитання : Про що розповідається у тексті? Які інші звичаї, пов'язані із Зеленими святами, тобі відомі?
Спиши останній абзац тексту,підкресли однорідні члени речення. Якими частинами мови вони виражені?
Впр.365 (спиши текст, знайди в тексті спроріднені слова до іменників спека,день).
Літературне читання В.Сухомлинський "Співуча пір'їнка"с. 174 В. Сухомлинський “Співуча пірїнка”. (Скласти план до казки. Продовжити речення “У кожної людини є своя співуча пір'їнка. А моя...)
Літературне читання. Підсумок за розділом «Людина починається з добра» Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/lyudina-pochinaetsya-z-dobra-290894.html.
Математика. Тема : "Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами.
(№1059- усно), №1060- виконати письмово , №1062 - розв'язати задачу. Д/з № 1065, 1066.
Основи здоров'я. Тема:"Звички і здоров'я. Формування звичок. Опрацювати с.151-153. Скласти перелік корисних та шкідливих звичок. Скласти план відмови від шкідливої звички грати в комп'ютерні ігри до пізнього вечора.
05.05.
Українська мова Тема:"Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів. Вправа 359( серед поданих слів знайдіть спільнокореневі(усно), із виділеними словами складіть і запишіть речення). Вправа360 ( прочитайте текст, випишіть виділені слова і розберіть їх за будовою). Пройдіть тест за посиланням https://docs.google.com/document/d/1UpXSOI4r9BPQxc7Jlz4wn96toQ3pyLAf/edit
Математика Тема:""Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел." №1067, 1068,1069- обчислити письмово. №1071 розв'язати задачу. Д/з № 1075
06.05.
Українська мова Тема:"Повторення вивченого про спільнокореневі слова. Складання розповіді за поданими словами". Вправа 361( прочитай текст, випиши прикметники разом з іменниками,з якими вони зв'язані. Допиши прпущені закінчення. Познач будову виділених прикметників. Використовуючи слова квітка, квітують, квіточка , квітник, розквіт - склади і запиши розповідь(4-5 речень).
Літературне читання Контрольна робота. Робота з літературним твором(письмово). "Як я став відмінником". Перегляньте файл, письмово дайте відповіді на запитання. https://docs.google.com/document/d/1vbTN1bYM04wzkmXAdsMgY6-NZsCI1hxqEiV9bDiAFlM/edit
Математика Тема:" Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниц"і. №1076(усно) №1077, 1078-письмово.
Природознавство Тема: "Якою є природа Кримських гір"?(Прочитати с.166-168). Перегляньте презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-4-klas-prirodoznavstvo-krimski-gori-ohorona-krimskih-gir-263789.htm . Дайте письмово відповіді на запитання 1.Де знаходяться Кримські гори?
2.Які вони за віком?
3.Як називають плоскі вершини гір?
4.Які особливості пір року на узбережжі?
5.Які заповідники створено в Криму?
07.05.
Математика Тема: "Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв'язування рівнянь". №1079, 1080,1081- виконати письмово. Д/з №1082.1083.
Природознавство Які природні заповідники є в Україні?(перегляньте презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-zapovidniki-ukra-ni-132481.html) . Опрацюйте матеріал підручника с.169- 171.
Літературне читання Майстер веселого цеху- Г.Бойко. (перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=oT32mU9GcDI ). Прочитайте вірші Г. Бойка і дайте письмово відповіді на запитання .Для цього перейдіть за посиланням https://docs.google.com/document/d/1C4ZlFQnEYk4xcLX5BPi1XoHOxCddF6n8G77J1mBuXG8/edit
08.05.
Українська мова Тема:"Повторення вивченого про частини мови". Впр.363(прочитай текст, усно дай відповіді на запитання : Про що розповідається у тексті? Які інші звичаї, пов'язані із Зеленими святами, тобі відомі?
Спиши останній абзац тексту,підкресли однорідні члени речення. Якими частинами мови вони виражені?
Впр.365 (спиши текст, знайди в тексті спроріднені слова до іменників спека,день).
Літературне читання В.Сухомлинський "Співуча пір'їнка"с. 174 В. Сухомлинський “Співуча пірїнка”. (Скласти план до казки. Продовжити речення “У кожної людини є своя співуча пір'їнка. А моя...)
Комментариев нет:
Отправить комментарий