Титенко Наталя Вікторівна, вчитель початкових класів Мар'янопільського НВК,
стаж роботи 16 років, І кваліфікаційна категорія
Моє кредо "Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому"
Моє кредо "Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому"
Автопортрет «Я – педагог і особистість″
Я вчитель… Це надзвичайно складна, але в той же час важлива діяльність. На мою думку, робота в школі вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Учитель зобов’язаний бути дуже тонким психологом, щоб уміти розпізнати найкращі якості та схильності кожного учня та допомогти їх виявити. Учитель завжди намагається знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожна дитина має від природи свій неперевершений та дивовижний талант. Головне – допомогти розкритися здібностям вихованця. Навіть у найпохмуріші часи вчитель має залишатися прагматичним оптимістом, має допомагати втілювати мрії своїх учнів.
Хто така особистість? Не кожну людину можна так назвати. Треба володіти певним набором рис характеру та душевних якостей, щоб мати право нею називатися. Часто можна почути словосполучення «видатна особистість» стосовно якоїсь відомої людини. Але не тільки відомістю виміряється це поняття.
На мій погляд, особистість – це щира, цілісна людина, яка живе за покликанням. Вона зуміла пізнати свої схильності, розкрити свої таланти, здолати свої недоліки і завдяки цьому досягти успіху в житті та бути щасливою. При цьому вона з повагою ставиться до інших, не дозволяє собі зверхності та презирства. Інколи кажуть «сильна особистість», але сила – не значить жорсткість. На мою думку, людині потрібна сила особливо для того, щоб бути добрим, співчутливим, навіть вміти поступитися своїми інтересами заради іншої людини.
Я вчитель початкових класів. Ще у шкільні роки я розуміла, що професія вчителя – це моє майбутнє, моє покликання. Тому завжди прагнула до самовдосконалення. Зараз я впевнена: я – особистість! Я – особистість –педагог, який вчиться і розвиває себе і своїх учнів щодня. Повністю погоджуюся з висловолюванням К.Д. Ушинського: «Учитель живе до тих пір, поки він вчиться. Як тільки він перестає вчитися в ньому вмирає вчитель».
Як вчитель, упевнена, що необхідний широкий підхід до особистості дитини. Отже, украй важливо розуміти всебічний розвиток не як розвиток певних сторін і якостей особи, а як їх органічну єдність і цілісність.
У сучасних умовах, , необхідно дійти до кожного учня, створити кожному умови для розвитку індивідуальних здібностей, сформувати в дитини потребу до самовираження. Підводячи підсумок хочеться зробити наголос на те, що справжньому вчителю потрібно бути завжди у пошуку чогось нового.Саме такий підхід служитиме для його учнів приміром для слідування, і вчитель не просто навчить дитину певних знать, а саме цінне навчить її бути у пошуку знань та здобувати їх в дорослому житті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий